Princip vzajemnosti deluje na vseh področjih, tudi na
poslovnem. Dolgoročna uspešnost je tek na dolge proge in podjetje, ki si zada
takšen cilj, ga lahko doseže le s premišljeno strategijo, ki upošteva tudi
ustrezno ravnanje z zaposlenimi. V sodobnih razmerah postaja to vse bolj jasno.
Pri tem je bistveno, da vodstvo svoje zaposlene dobro pozna,
kar pomeni, da pri delegiranju delovnih zadolžitev upošteva njihove kompetence
na določenem delovnem področju in da jih zna ustrezno motivirati, spodbujati in
navdihovati. Tako izkoristimo največ možnosti, da bo zadana naloga uspešno
opravljena, zadovoljna tako delodajalec kot zaposleni in delovna klima v
podjetju učinkovita.
Težava nastopi, ker zaposleni običajno še sami ne
prepoznajo, kaj in kako jih motivira, delodajalec pa ve o tem še manj. V projektu
Korak imamo na voljo MOTIVATOR – spletno podprto orodje za ugotavljanje
motivacije. Cilj orodja je pomagati prepoznati, kaj zaposlene žene in spodbuja
k dobremu delu. Ko enkrat spoznamo potrebe zaposlenih, lažje ustvarjamo
priložnosti, v katerih si bodo sami želeli dobro delati.
Poleg tega, da nam Motivator služi pri uspešnem razporejanju
delovnih zadolžitev, nam lahko pomaga pri razvijanju in usmerjanju kariere
zaposlenih, primeren pa je tudi v postopku selekcije kadra.
Za več informacij: https://korak-kadri.si/storitve/motivator/
E: info@korak-kadri.si
M: 030 313 612