Kaj poganja vaš motor? Vrednote kot motivacijsko gorivo
Motivacija je zapletena zadeva, mar ne? Na prvi pogled morda preprosta; da nekaj dosežemo, se je le potrebno motivirati ali pa motivirati druge.
Vrednote igrajo ključno vlogo pri motivaciji, so pomembno gorivo, so tista globoko zasidrana prepričanja, ki nas ženejo, vodijo naše interese in naše vedenje. Opredeljujejo, kaj je za nas dobro, predvsem pa, kaj je za nas pomembno. So razlog, ZAKAJ nekaj počnemo.
Kako motivirati ljudi, da postanejo najboljša različica sebe? Kako motivirati samega sebe? Včasih drvimo proti cilju in našemu motorju zmanjka goriva na poti do ciljne črte. Zakaj izgubimo motivacijo? Kako si lahko pomagamo, sebi ali komu drugemu?
PRIJAVA
Primer dobre prakse Ljudske univerze Ajdovščina in podjetja MlinotestZ dobro zastavljeno strategijo razvoja kadrov stremimo k bolj učinkovitemu in sistematičnemu reševanju kadrovskih izzivov. Rezultat bodo bolj kompetentni, zavzeti in učinkoviti zaposlenih, ki bodo prispevali k doseganju ciljev podjetja.
To je bilo izhodišče, iz katerega so izhajali tudi v Mlinotestu pri pripravi kadrovske strategije. V sodelovanju z Ljudsko univerzo Ajdovščina so se usmerili posebej na razvoj starejših zaposlenih.
Kako je potekala priprava strategije, kaj vse je bilo treba pri tem upoštevati in kakšni rezultati se kažejo danes? O vsem tem bomo spregovorili tudi na petkovem webinarju. Na njem boste izvedeli, kako v KORAK-u pristopamo k pripravi kadrovske strategije podjetja.
PRIJAVA
Ena najbolj impresivnih stvari
pri učinkovitem programu mentorstva je, kako daleč segajo pozitivni učinki.
Mentorstvo koristi organizaciji, pozitivno vpliva na zadovoljstvo in
pripadnosti zaposlenih. Mentorirancu pomaga pri osebnem in poklicnem razvoju.
Tudi mentorji sami z mentoriranjem veliko pridobijo.
Na webinarju bomo spregovorili o
tem, kako vzpostaviti učinkovit mentorski sistem in na kaj moramo biti pri tem
pozorni. Predstavili vam bomo tudi primer, kako k vzpostavitvi mentorskega
sistema pristopili v podjetju Mlinotest in s kakšnimi izzivi smo se soočili.
PRIJAVA
Petek, 12. marca ob 9:00, na Zoomu. Program bosta vodila Maja Rotar in Rok Trdan.
Maja Rotar in Rok Trdan sta zaposlena na Cene Štupar - CILJ in med drugim skrbita za razvoj orodij, ki delodajalcem in zaposlenim omogočajo boljše spoznavanje tima, sebe, zaposlenih.
Maja je po izobrazbi univerzitetna diplomirana socialna delavka z več kot desetletnimi izkušnjami s področja karierne orientacije in razvoja človeških virov. Delo na področju razvoja kariere ji sledi že od njene prve zaposlitve in jo dohiti, ne glede na to h kateremu delodajalcu gre. Različne ciljne skupine ji niso tuje, takrat pride na dan socialna delavka, ki se še vedno skriva v njej. Ob tem izvaja treninge za razvoj mehkih veščin, usposablja druge strokovne delavce na področju karierne orientacije in raziskuje področje merjenja kompetenc. Podjetjem svetuje pri razvoju kadrov, njihovim zaposlenim pa glede njihovega lastnega razvoja.
Rok je po izobrazbi profesor geografije in zgodovine, po duši pa večni optimist in iskalec nečesa novega. Večletne izkušnje na področju dela z ljudmi je pridobival preko dolgoletnega prostovoljnega udejstvovanja, na poklicnem področju pa preko koordiniranja projektov za brezposelne osebe in izvajanja številnih delavnic s področja digitalnih kompetenc. Najbolj je zadovoljen, ko opazi napredek, tako na področju osebnega razvoja posameznika kot optimizacije kakšnega delovnega procesa podjetja. Skrbi za vse tehnične podrobnosti orodij, ki pomagajo podjetjem pri razvoju kadra, sodeluje pri razvoju orodij, izvaja pa tudi testiranja in individualna svetovanja za zaposlene v podjetjih.
PRIJAVA
Torek, 9. marec ob 9:00, na Zoomu. Seminar bo vodil Robi Rodman.
Ste v vlogi podjetnika, vodje prodaje ali prodajnika in se srečujete s potencialnimi strankami, da bi vam potrdile nakup? Tipično imamo na primer v proizvodnji lepo opisane procese, po katerih poteka delo, v prodaji pa je največkrat vse prepuščeno občutku. Kljub temu pa za prodajni dialog s stranko obstajajo določena pravila, ki jih je vredno upoštevati. Na kratki predstavitvi boste spoznali nekaj praktičnih nasvetov, da lahko izpopolnite svojo prakso na tem področju.
Petek, 5. marec ob 9:00 na Zoomu. Seminar bo vodila Rozi Bernik.
Srečanje bo vključevalo pomembnost zaupanja med zaposlenimi v podjetjih ter v odnosu do strank. Tema je še posebno pomembna glede na izkušnje preteklega leta. Torej, kako lahko zaupamo sodelavcem, ki delajo od doma? Kako zaupamo, da bo delo opravljeno?
Temelj zaupanja so podobne osebne vrednote. V okolju v katerem delujemo tako zaupamo takrat, ko podjetje živi iste ali vsaj podobne vrednote.
Gradniki zaupanja so še: empatija, strokovnost ter avtentičnost.
Kaj storiti, ko je zaupanje porušeno? Pomen izražanja »moje resnice« krepi lastno integriteto in s tem zaupanje v nas same. Da bomo v delavnem ali privatnem okolju uspešno in sproščeno delovali ter dosegali želene rezultate je zagotovo nujno, da si najprej in predvsem zaupamo.
Rozi Bernik, svetovalka za osebni razvoj, ima raznovrstne izkušnje s področja razvijanja celostne osebne uspešnosti. Po končanem študiju politologije se je posvetila tudi študiju dialogike. Danes je usposobljena trenerka dialogike, odlična v komunikaciji in vzpostavljanju pozitivne klime, ki omogoča, da se ljudje na delavnicah sprostijo ter zaupajo trenerju in ostanejo motivirani za spremembo, ki vodi k boljšim rešitvam in boljšim poslovnim odnosom.
Opravila je preko 500 ur teorije gestalta, transakcijske, realitetne in vedenjske teorije. Tedensko vodi delavnice v Holističnem centru Karnion, ki mu zaupajo najuspešnejša slovenska podjetja in organizacije. Večji del svoje 13-letne kariere v Karnionu je posvečala prodaji najzahtevnejšim slovenskim in tujim poslovnežem, športnikom in zdravnikom.
PRIJAVA