1. 4. 2022
Zeleni znak kakovosti predstavlja
izobraževalno organizacijo, ki sistematično skrbi za svojo kakovost in kakovost
svojih storitev v izobraževanju odraslih. Namenjen je motiviranju
izobraževalnih organizacij ter strokovnjakov za načrtnost in sistematičnost pri
presojanju in razvijanju kakovosti lastnega dela. S podeljevanjem znaka se organizacijam, ki izobražujejo odrasle, pomaga pri izgradnji, ohranjanju in razvoju
njihovih notranjih sistemov kakovosti.
Ljudska univerza Postojna je že
od leta 2018 nosilka Zelenega znaka kakovosti, ki v organizaciji izkazuje skrb
za kakovost storitev in s tem zadovoljstvo udeležencev izobraževanja odraslih,
zaposlenih ter ostalih sodelujočih. Znak trenutno uporablja 36 organizacij v
Sloveniji, ki izobražujejo odrasle.
Za potrebe pridobitve certifikata
je naša Ljudska univerza Postojna vzpostavila skrbno zasnovan notranji sistem
kakovosti, ki sestoji iz raznolikih aktivnosti, s katerimi prispevamo k
prijetnejšemu delovnemu okolju in vzdušju pa tudi pogojem, ki vplivajo na delo
in izvedbo izobraževalnih aktivnosti.
Po triletnem obdobju smo v marcu,
na podlagi priložene vloge in dokazil ter doseganja meril, po presoji
ocenjevalcev, ponovno dosegli vse opredeljene standarde kakovosti, s čimer se
je Ljudski univerzi Postojna podaljšala pravica uporabe Zelenega znaka
Kakovosti do leta 2025. Znak kakovosti podeljuje Andragoški center Slovenije, ki jeskrb za kakovost v našiorganizaciji ocenil kot odlično, saj smo pri
točkovanju meril dosegli vseh 10 obveznih točk in skupaj 18 točk od možnih
18-ih točk.
»Zelen znak kakovosti je
potrditev, da se zaposleni na Ljudski univerzi Postojna resnično zavedamo
pomena, ki ga ima zagotavljanje kakovosti pri našem
vsakodnevnem delu. Vodi nas prepričanje, da si odrasli v naši regiji
zaslužijo kakovostne izobraževalne storitve. Naš notranji sistem kakovosti smo
zastavili načrtno in sistematično. V ta namen imamo vzpostavljeno komisijo za
kakovost, izvajamo različne aktivnosti za presojanje kakovosti in poglobljene
samoevalvacije, smo del nacionalne mreže svetovalcev za kakovost, metodično
uvajamo izboljšave na evalviranih področjih in spremljamo napredek. Rezultat so
vse bolj uspešni in zadovoljni udeleženci, zunanji sodelavci, partnerji in
zaposleni«, Erika Švara, svetovalka za
kakovost na Ljudski univerzi Postojna